17 listopada 2015

Tygodniowy przegląd zakupowy, nie tylko kosmetyczny

Postanowiłam pokazać Wam co ostatnio udało mi się upolować na promocjach, post miał się pojawić w niedzielę ale czekałam na jeszcze dwie przesyłki, ostatnio polubiłam zakupy przez internet ;)
No to zaczynamy!


W zeszły poniedziałek na stronie sklepu kosmetykizameryki.pl z okazji 50 tys. fanów na facebooku, była wysyłka za 1 grosz. Jako, że w najbliższym czasie wybieram się na ślub i brakowało mi lakieru hybrydowego w kolorze miętowym, pasującego do sukienki, od razu "poleciałam" na zakupy ;) 
 Skusiłam się na:
* Lakier Semilac kolor 022 Mint,
* blok polerski bo tego nigdy nie za wiele przy paznokciach hybrydowych,
* oczyszczający płatek na nos z zieloną herbatą Marion- nigdy nie używałam tego typu produków, jestem ciekawa czy sobie poradzi.

Paczkę odbierałam w paczkomacie i wielkim zaskoczeniem było, kiedy po otwarciu "schowka" znalazłam gratis w postaci:
* Mix olejów Rama "smaż jak szef kuchni" - jestem już po testach i jest świetnym wynalazkiem np do smażenia jajecznicy ;)

     W zeszłym tygodniu nie mogłam przejść obojętnie obok Rossmanna, skusiłam się skromnie na trzy produkty do makijażu oczu w pięknej promocji 49% i coś jeszcze.....
*Maskara Pump Up Lovely- miałam ją kiedyś ale z nadmiaru maskar, musiałam ją oddać aby się nie zepsuła, teraz planuję w końcu przetestować hit blogerek ;)
*Kredki Eye Max Precision Eveline w kolorze szarym i brązowym- niestety ale jak dla mnie za delikatnie malują, jeszcze nie trafiłam na takie które by mnie satysfakcjonowały jako zamiennik Paese no ale jakoś zużyję
Przy okazji natknęłam się na promocję olejków zapachowych, w cenie 4,99. Czasami używam ich zamiast wosków.

       Jako, że rossmann znajdował się blisko Super- Pharm, odwiedziłam drogerię w celu uzupełnienia zapasu szczoteczek. Z kartą Life Style można było nabyć dwie w cenie jednej:
A dzisiaj trafiłam znowu do Rossmanna, aby uzupełnić produkty do wykańczania makijażu, upolowałam:
*Wypiekany róż do policzków Lovely- może w końcu trafię z kolorem bo co do tego mam pecha;)
*Wypiekany puder rozświetlający Lovely
Dodatkowo była promocja na pędzel do różu Elite a takiego produktu mi brakowało w mojej kosmetyczce.

No i dzisiaj przyszła moja długo wyczekiwana przesyłka z goodies.pl, w tym miesiącu jest promocja -20% na jeden z moich ulubionych zapachów dlatego skusiłam się na:
*Duża świeca Yankee Candle o zapachu Cranberry Ice - moja pierwsza świeca i przepadłam... teraz chce więcej!
*woski zapachowe Cranberry Ice- to dla mamy
*wosk Christmas Garland- z reguły nie lubię zapachów świątecznych ale ten przypadł mi do gustu ;)

Parę dni temu odkryłam przez przypadek na Facebooku, że sklep firmowy AA wyprzedaje kosmetyki, które planuje wycofać ze swojej oferty, kosmetyki były w mega niskich cenach:
*Krem Energia Młodości, na pierwsze zmarszczki AA- kupiłam wersję na dzień i na noc, dla mamy, kosztowały  3,68zł/szt
*Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Aksamitny żel do mycia twarzy AA- 2,45zł/szt
*Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Odżywczy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu AA- 2,45zł/szt
*Technologia Wieku Ultra Nawilżanie Nawilżający płyn micelarny do demakijażu oczu i twarzy AA- 2,45zł/szt
*Technologia Wieku Ultra Nawilżenie Krem odżywczo- nawilżający na noc AA- 3,68zł/szt
*Pomadka ochronna My Lipcare Almond AA- dostałam ją jako gratis

Mam postanowienie, aby do końca miesiąca nic już nie kupować, przynajmniej kosmetycznego, ale nie wiem czy mi się uda... ;)

Też natrafiłyście na jakieś fajne promocje? Gdzie warto przejść się na zakupy?






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz