09 listopada 2015

Rimmel Lasting Finish 25h

Witajcie ;)
Postanowiłam pozostać przy temacie moich ulubieńców kosmetycznych do makijażu ;) jednym z podstawowych produktów oczywiście jest podkład i tutaj właśnie chciałam Wam przestawić coś, do czego wracam, zawsze mam chociaż jeden na zapasie, a mowa tutaj o Rimmel Lasting Finish 25h.

 A tak prezentuje się skład:
Ja osobiście używam koloru 200 Soft Beige, który idealnie zlewa się z kolorem mojej cery. Produkt spodoba się każdej, która nie lubi efekyu maski ponieważ ten podkład, idealnie zlewa się z kolorem cery, tworzy delikatną warstwę. Kolejnymi plusami są:
-trwałość produkt- praktycznie cały dzień utrzymuję się na buzi, nie trzeba poprawiać.
-konsystencja bardzo przyjemna do rozprowadzania, nie jest zbyt gęsty przez co nie nakłada się go zbyt wiele
-mimo delikatności zakrywa to co powinien, czyli niedoskonałości ;)
Z tego co zauważyłam to obecnie podkłady występują w nowych opakowaniach.

Używałyście kiedyś? Jak wrażenia? Polecacie jakiś inny podkład?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz