08 listopada 2015

Pomadka z olejem arganowym Paese

Hej ;)
Chciałabym przedstawić Wam moją ulubioną pomadkę z dodatkiem oleju arganowego Paese. Pomadka którą posiadam jest w delikatnym kolorze nr 13.



Pierwsze co widzimy to jest to bardzo klasyczne, czarne opakowanie z białym logiem firmy, bardzo solidne i dobrze się zamyka.  Najpierw jednak pomadka jest zapakowana w ochronne pudełeczko dzięki któremu możemy dowiedzieć się o składzie. Zakupiłam ją, ponieważ podoba mi się że  nie jest ani matowa, ani świecąca, dodaje koloru ale w naturalny sposób. Konsystencja pozwala na wygodnie rozprowadzenie jej na ustach, jest dość miękka. Kolejną rzeczą która wyróżnia ją od innych jest to, że dzięki dodanemu do składu olejkowi arganowemu nawilża usta. Kolor który posiadam wygląda bardzo naturalnie, dobrze kryje. Na trwałość również nie narzekam, utrzymuje się dość długo, nawet przy jedzeniu całkowicie się nie zjada. Co jest bardzo ważne- jeżeli schodzi z ust to równomiernie. Uwielbiam jej zapach! Jest taki delikatny…


Skład
 A tak prezentuje się kolor:
W najbliższym czasie planuję zakup jeszcze innych kolorów pomadek tej firmy, oby tak samo dobrze się spisywały jak ta ;)


Co jest dla mnie ważne, firma Paese jest naszą rodzimą marką i wcale nie gorszą od tych zagranicznych, ja lubię parę produktów i z chęcią poznam więcej.  W późniejszym terminie napiszę recenzję o  pewnym kosmetyku tej firmy który również skradł moje serce ale w tej chwili nie zdradzę szczegółów ;) 



A Wy znacie tą firmę? Używałyście tych pomadek? Polecicie mi jakiś produkt tej firmy?
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz