20 listopada 2015

ShinyBox Listopad 2015

Hej:)
Dzisiaj przychodzę do Was z nowym pudełkiem ShinyBox które wpadło w moje ręce już z samego rana. Czy mi się podoba? :) Zapraszam do zapoznania się z moją opinią ;)



 Pierwsze wrażenie było pozytywne, zdecydowanie lubię produkty do pielęgnacji ;) Bardzo ucieszyło mnie też to, że pudełka są jednakowe, różnią się jedynie rodzajem mydełka.  

 ENKLARE Regenerujące Serum AllForYou 79zł/30ml 
Otrzymałyśmy produkt pełnowymiarowy.
 Z ulotki Shiny: "Serum stworzone dla osób Prowadzących aktywny tryb życia oraz pracujących w zamkniętych pomieszczeniach, wspaniale nadaje się również do zastosowania po imprezowej nocy. Serum natychmiastowo odświeża, regeneruje i pobudza skórę."

Ten produkt ciekawi mnie najbardziej. Serum jest naturalne, bez sztucznych barwników, konserwantów itp. Na opakowaniu doczytałam, że należy przechowywać w lodówce no i trzeba szybko zużyć bo w 3 miesiące ;) już dzisiaj zabieram się do testów! Produkt jest drogi dlatego nie wiem czy później będę mogła go kupić ale jeżeli będzie mega dobry to się zastanowię ;)


NOREL Mandelic Acid Krem rozjaśniająco- wygładzający z kwasem migdałowym i PHA 80zł/50ml
Otrzymałyśmy produkt o pojemności 25ml.




























Z ulotki Shiny: "Krem na noc o jedwabistej konsystencji i świeżym zapachu, dla każdego rodzaju cery w każdym wieku. Głęboko nawilża, złuszcza i wygładza nierówności skóry. Rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt cery, zapewniając jej świetlistość i młody wygląd."

Nie posiadałam żadnego kremu na noc, nigdy nie używałam tego typu kosmetyków no ale może czas najwyższy. Bardzo lubię kosmetyki firmy Norel, z każdego który posiadałam byłam zadowolona, założę się, że tu będzie tak samo ;)


ENKLARE Mydło naturalne 28zł/szt
Otrzymałyśmy produkt pełnowymiarowy.






























Z ulotki Shiny: "Mydła marki Enklare są powrotem do oryginalnych i sprawdzonych przez wieku receptur i technologii we współczesnym wydaniu. Produkty wykonane są wyłącznie na basie naturalnych roślinnych olejów i maseł, w większości pochodzących z upraw ekologicznych."

Tak jak już wspominałam, było parę wersji mydełek ale mi osobiście zupełnie to nie przeszkadza, każde które bym otrzymała by było ok. Chociaż puki co naturalne mydła mnie nie zachwycają, może kiedyś zmienię zdanie. W moim  pudełku znalazło się Himalayan Salt Soap. To jest produkt, który każdemu się przyda. 



DELIA Good Foot Krem do stóp- regulator potliwości 7zł/100 ml
Otrzymałyśmy produkt pełnowymiarowy.

Z ulotki Shiny: "Kosmetyk, który pozwala na profesjonalną pielęgnacje stóp. Zawartość składnika o działaniu antyperspiracyjnym i olejku z drzewa herbacianego zapobiega wydzielaniu potu. Krem działa nawilżająco i regenerująco na skórę stóp."

Kremy do stóp bardzo lubię, dlatego ten produkt jest na plus mimo, że nie mam problemów z nadmierną potliwością to i tak zużyję.

Kosmetyki AA z serii Oil Essence Orchid



 Kremowy żel do mycia ciała 10zł/250 ml
Otrzymałyśmy produkt o pojemności  30 ml.
Z ulotki Shiny: " Kremowy żel stanowi połączenie delikatnego oczyszczania, odpowiedniej pielęgnacji i pięknego zapachu. Bogata receptura zawiera szlachetne olejki- awokado i babassu, które nawilżają i regenerują skórę oraz nadają jej wyjątkową miękkość."

 Multi balsam do pielęgnacji ciała ciała  13zł/250 ml

Otrzymałyśmy produkt o pojemności  30 ml.
Z ulotki Shiny: " Kremowy balsam łączy w sobie kompleksową pielęgnacje z pięknym, zmysłowym zapachem. Recepturę wzbogacono cennymi olejkami- arganowym i inca inchi, które pozostawiają skórę zregenerowaną, dogłębnie odżywioną i przyjemnie gładką."

 Serum do rąk aktywnie regenerujące 11zł/75 ml
Otrzymałyśmy produkt o pojemności  30 ml.
Z ulotki Shiny: " Jedwabiste serum to połączenie kompleksowej pielęgnacji, aktywnej ochrony i zmysłowego zapachu. Jego receptura opiera się na zastosowaniu szlachetnych olejków- arganowego i inca inchi, które pozostawiają skórę odbudowaną, odżywioną i wygładzoną.

Lubię kosmetyki AA i w sumie wolę aby to były trzy różne miniatury, niż jeden wielki kosmetyk ponieważ mam możliwość przetestowania paru produktów. Najbardziej podoba mi się krem do rąk, będzie idealny do torebki, nie będę musiała chodzić z wielką tubką;) Jeżeli przypadną mi do gustu to na pewno kupię pełnowymiarowe wersje.



Podsumowując jestem zadowolona z pudełka, najbardziej cieszy mnie Regenerujące serum Enklare oraz krem Norel. Najmniej spodobało mi się mydło, co nie znaczy, że go nie zużyję ;)

Tak prezentowała się cała zawartość. A jakie są Wasze opinie? Pudełko udane?
Pudełka można kupić TUTAJ

2 komentarze: