13 listopada 2015

Shinybox październik 2015

W oczekiwaniu na nowego boxa, postanowiłam napisać o pudełku z października ponieważ miałam już trochę czasu aby przetestować zawartość ;) Shiny październikowe, tak samo jak w zeszłym roku promuje walkę z rakiem. Czy przypadło mi do gustu?

 Pierwsze co było zaskoczeniem, to waga pudełka, było wyjątkowo lekkie ale po chwili przypomniałam sobie, że w tym miesiącu miała pojawić się kolorówka. W pudełku znalazłyśmy 7 produktów, z czego 3 kosmetyki były pełnowymiarowe. Mi osobiście nie przeszkadzają miniatury, wolę dostać mniejsze pojemności a lepszej jakości. Wystąpiła jedna wersja pudełka, różniąca się tylko kolorami produktów. 


Clarena -Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up 76zł/200ml
Dostałysmy wersję mniejszą, o pojemności 30 ml.
Z ulotki Shiny: "Kosmetyk zawiera Voluform, czyli kompleks aminokwasów, który w pierwszej fazie detoksykuje skórę, w drugiej ujędrnia, a w trzeciej wspomaga wzrost komórek tłuszczowych. Krem modeluje biust, nawilża i wygładza skórę. "

Spodziewałam się kremu do biustu chociaż dla mnie osobiście jest zbędnym kosmetykiem, nie używam takich produktów no ale bym nie była sobą gdybym go nie przetestowała ;) Produkt dobrze ujędrnia i nawilża, czyli spełnia swoje przeznaczenie ;) 

SUMITA- Kredka do oczu 75zł/szt
Dostałyśmy wersję mniejszą, stawiam na połowę produktu pełnowymiarowego.
Z ulotki Shiny: "Bogate w olejki kredki Sumita umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki."
 
Ta kredka jest moim ulubieńcem, akurat tego dnia kiedy przyszło pudełko chciałam jechać kupić Eyeliner Paese który mi się skończył, właśnie w brązowym kolorze ;) Shiny nie mogło trafić lepiej z kolorem, na tą chwilę bardzo często jej używam do mojego codziennego makijażu. Jedynym minusem jest cena kredki, dlatego jak mi się skończy to wrócę do Paese. 

L'OCCITANE- szampon do włosów Cytrusowa Werbena 59 zł/250 ml 
Dostałyśmy wersję mniejszą o pojemności 50 ml
Z ulotki Shiny: "Szampon Cytrusowa Werbena orzeźwi Twoje włosy oraz zapewni im witalność, połysk i sprężystość. Dodatkowo nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych."

Moje włosy polubiły ten produkt, bardzo dobrze się pieni, jest wydajny. A jak to pięknie pachnie! zakochałam się ;) Aby móc się nacieszyć tym produktem na dłużej, używam go sporadycznie jak nocuję po za domem. Niestety, nie wiem czy kupię ze względu na cenę.


L'OCCITANE- odżywka do włosów Cytrusowa Werbena 68 zł/250 ml 

Dostałyśmy wersję mniejszą o pojemności 50 ml
Z ulotki Shiny: "Ultra świeża odżywka Cytrusowa Werbena pomoże rozplątać i wygładzić włosy. Pozostawi je jasne, błyszczące i łatwe do ułożenia. Odświerzający zapach cytrusowy dodaje energii, odświeża zmysły, łagodzi zmęczenie. "

No i tutaj rozczarowanie... Zapach oczywiście tak samo świetny jak przy szamponie ale to wszystko. Moim zdaniem mało wydajny, musiałam tego sporo nałożyć ale efektów i tak nie było, miałam wrażenie jakbym włosy umyła tylko szamponem. Włosy plątały się tak jak zwykle. 

WIBO- tusz do rzęs Queen Size 8zł/szt   
Dostałyśmy produkt pełnowymiarowy.
Z ulotki Shiny: "Maskara pogrubiająca i wydłużająca, dzięki której uzyskasz efekt pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki gęstej szczoteczce wygiętej w łuk, nadasz swoim rzęsom objętość już po kilku pociągnięciach."

Wcale nie będę narzekać, że jest drogeryjnym, tanim produktem, mi to zupełnie nie przeszkadza. Dzięki shiny mogę przetestować produkty z różnych półek cenowych i te tańsze nie zawsze oznaczają gorsze. Jako, że posiadam teraz zapas tuszów, najpierw przetestowałam a potem przekazałam mamie i tak samo przypadł jej do gustu. Idealnie maluje rzęsy, nie są posklejane, bardzo fajnie wydłuża no i co ważne- nie odbija się. Myślę, że z czasem zakupię ten tusz ;)


DELIA- roll-on pod oczy 12zł/15ml 

Dostałyśmy produkt pełnowymiarowy.
Z ulotki Shiny: "+3d Hyaluron Fusion to unikalny program stworzony dla kobiet oczekujących natychmastowych efektów w pielęgnacji. Roll-on wygładza drobne zmarszczki pod oczami, redukuje oznaki zmęczenia i rozświetla spojrzenie."

Drugi produkt który sprezentowałam mamie, ze względu na przeznaczenie wiekowe dla mnie jeszcze jest za wcześnie do tego typu produktów. To wcale nie oznacza, że jestem niezadowolona;) ważne, że mojej mamie się podoba, faktycznie ładnie wygładza i ta kulka... daje uczucie ochłodzenia ;) myślę, że kupi nowe opakowanie. 


Na koniec DIADEM- róż rozświetlający do policzków 14,50zł/6,5g

Dostałyśmy produkt pełnowymiarowy
Z ulotki Shiny: "Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu, są bardzo trwałe, dzięki czemu kolor pozostaje na twarzy przez cały dzień. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Polecane do każdego rodzaju skóry."

I tutaj wielki smutek i to nie ze względu na produkt ale o to jaką jestem niezdarą. Uważam, że jest świetnym produktem, kolor był idealny dla mnie ale zrzuciłam go na ziemie i cały się pokruszył. Rozwalił mi się po za moim domem, więc byłam zmuszona go wyrzucić bo wybrudziłby mi całą torebkę. Na pewno do niego wrócę


Tak prezentowała się cała zawartość. A jakie są Wasze opinie? Pudełko udane?


Pudełka można kupić TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz