14 stycznia 2016

Zmiękczający peeling do stóp Bania Agafii

Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować działanie paru Rosyjskich kosmetyków, chciałam się przekonać czy faktycznie są takie świetne, jak dziewczyny piszą na swoich blogach ;) Pisałam już o masce drożdżowej tej firmy która spisała się rewelacyjnie. A jak jest w tym przypadku?

Od producenta: "Peeling skutecznie oczyszcza, zmiękcza i wygładza szorstką skórę stóp, doskonale odżywia, regeneruje i chroni przed wysuszeniem. Działa antyseptycznie oraz kojąco. Dzięki peelingowi możesz cieszyć się pięknymi, gładkimi i miękkimi stopami."

Skład: Aqua, Glycerin, Stearic Acid, Capric/ Caprilyc Trigliceride, Cetearyl Alcohol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Polyethylene, Coco-Glucoside, Sodium Hydroxide, Beeswax, Xanthan Gum, Plantago Major Leaf Extract, Organic Salvia Officinalis Leaf Water, Salix Alba (Willow) Bark Powder, Parfum, Citric Acid, Benzyl Аlcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid.

Peeling ten jest dość gęsty, ma mnustwo małych drobinek peelingujących, ciężko określić czym pachnie ale jest przyjemny. Należy nanieść niewielką ilość peelingu na wilgotne stopy, masować przez kilka minut, a następnie spłukać wodą.
Na moje stopy działanie peelingu jest wystarczające ponieważ używam jeszcze innego produktu który wygładza moje stopy ale o nim za parę dni. Moje stopy po używaniu tego produktu są wygładzone, nawilżone i na pewno odświeżone. Niestety, przy większych problemach raczej nie zda egzaminu, jest zbyt delikatny.
 
Myślę, że warto wypróbować jego działanie, tym bardziej, że peeling jest dość tani, kosztuje ok 6 zł, najłatwiej dostać go przez internet, jeszcze nie widziałam go w sklepie stacjonarnym.


Używałyście tego produktu?  Polecacie jakiś inny produkt tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz