16 stycznia 2016

Soniczna szczoteczka do czyszczenia twarzy Silver Crest z Lidla

Przed świętami brat zapytał mnie co chciałabym dostać pod choinkę, za bardzo nie wiedziałam na co sie zdecydować, aż na zakupach w Lidlu natrafiłam na to urządzenie, chciałam mieć taką szczoteczkę ale wszędzie były drogie a w Lidlu kosztowała 100 zł a prezentowała się bardzo dobrze.Nie chciałam kupować droższej, firmowej wersji ponieważ potem bym żałowała gdyby nie spełniła moich oczekiwań. Czy jestem zadowolona? O tym poniżej.

Wykonanie szczoteczki jest na najwyższym poziomie, wykonania jest z mocnego tworzywa , jest wodoszczelna dlatego producent zapewnia, że można używać jej pod prysznicem, nie wierzyłam w to bo zastanawiałam się co z ładowaniem, przecież przestanie być wodoszczelne ale okazuje się że ładuje się indukcyjnie, więc nie ma żadnego miejsca na kabel. A co do akumulatora to od ok 3 tygodni używam jej regularnie i jeszcze mi się nie rozładował.


Poziomy drgań- ta szczotka posiada 4 ustawienia intensywności do wyboru:
-delikatne czyszczenie (którego ja używam)
-głębokie czyszczenie (dla mnie zbyt intensywne)
-delikatny, pulsujący masaż
-pulsujący, głęboki masaż
Automatycznie szczoteczka wyłącza się po 60 sekundach co jest dla mnie plusem bo wiem, ile czasu myję swoją twarz i przez to nie zrobię sobie krzywdy od nadmiaru.


W zestawie znajdują się 3 szczoteczki, 2 normalne i jedna delikatna. Ja obecnie używam normalnej i nie podrażnia mojej skóry. Niestety nie wiem czy jak mi się skończą, to czy będą dostępne wymiennie końcówki w osobnej sprzedaży.
W zestawie znajduję się również opakowanie do przechowywania szczotki które na pewno przyda się w podróży.

A jak z działaniem?
Codziennie wieczorem używam jej razem z żelem oczyszczającym Biolaven, delikatnie oczyszcza moją twarz, nie podrażniając jej. Radzi sobie świetnie z resztkami makijażu, takiego efektu nie uzyskiwałam myjąc twarz ręcznie, bez używania peelingu a teraz peeling jest dla mnie zbędnym produktem. Używanie szczotki jest bardzo przyjemne i bardzo łatwe, cieszy mnie to że nie muszę się przejmować tym, czy zaleje ją wodą. Na pewno nie żałuję swojego zakupu i zdecydowanie polecam. Nie mam porówniania z innymi szczotkami ale pewnie w niczym nie odstaje od swoich droższych koleżanek.

Macie taką szczoteczke? Lubicie ten produkt?

2 komentarze:

  1. Jak się sprawuje? Można do niej dokupić wymienne końcówki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo jej używałam i spisywała się super ale chwilowo musiałam ją odstawić ze względu na zmianę miejsca zamieszkania i nie mam gdzie trzymać większości rzeczy. No właśnie nie widziałam nigdzie końcówek wymiennych :( ja o swoje bardzo dbam i co jakiś czas wyparzam

      Usuń