08 stycznia 2016

Wosk Organique vs Yankee Candle

Witajcie ;)
Przychodzę do Was z porównaniem wosków. Któregoś pięknego dnia przed Świętami, kiedy było jeszcze ciepło ;) wybrałam się do Galerii i przypadkowo natrafiłam na stoisku Organique na woski zapachowe, długo się nie zastanawiałam i postanowiłam zakupić jeden aby sprawdzić jak będzie się spisywał w porównaniu z moimi uwielbianymi woskami YC. Długo nie zastanawiałam się nad wyborem, ponieważ uwielbiam cytrusowe zapachy- zdecydowałam się na wosk Grejpfrutowy. Czy woski Organique zostaną ze mną na dłużej tak samo jak YC? Tego dowiecie się poniżej ;)

Yankee Candle- Pink Grapefruit


Waga: 22 g
Cena: 7zł
Zapach jest przyjemny, wyczuwalny jeszcze przed wyciągnięciem go z folii. Po rozpaleniu wosku wyczuwalny zapach jest świeży, bardzo owocowy, czuć tak jakbyśmy dopiero co rozkroili grejpfruta ;) zapach utrzymuje się bardzo długo, wosk można rozpalać po kawałku i wielokrotnie. Jest idealnym zapachem na te zimne, zimowe wieczory przypominającym o letnich chwilach. Wracam do niego regularnie.

Organique- Grapefruit Fantasy
Waga: 14g
Cena: 5,90zł
W pudełku znajdujemy wosk zawinięty w folię ochronną, którego niestety nie można połamać, trzeba użyć noża lub po prostu wrzucić cały czego ja osobiście nie praktykuje ponieważ udusiłabym sie od tych aromatów w swoim pokoju ;) w opakowaniu zapach jest świeży i dość naturalny ale niestety po rozpaleniu zapach słabnie, jest mało trwały. Jeszcze większego rozczarowania zaznałam przy ponownym rozpaleniu, gdyż po prostu było czuć palącym się woskiem a nie grejpfrutem.


W porównaniu wygrywają oczywiście woski Yankee Candle, zostawiając Organique w tyle. Mimo wszystko nie skreślam całkowicie wosków tej firmy, jeżeli natrafię przy okazji na jakąś fajną promocję to chętnie sprawdzę też inne zapachy, może spiszą się lepiej. Puki co nie rozstaję się z YC.

A Wy miałyście te woski? jak Wam się podobają?




2 komentarze:

  1. YC mam kilka zapachow, jedne lubię bardziej iinne mniej, tego nie znam, a tego drugiego wcale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli lubisz zapach grapefruta to na pewno yankee przypadnie Ci do gustu ;)

      Usuń