15 stycznia 2016

L'biotica- Złuszczająca maska do stóp

Naoglądałam się o tych maskach na YouTubie, później naczytałam na blogach, następnie kupiłam jedną a potem... no właśnie, zapraszam do przeczytania o moim doświadczeniu z tym produktem ;)
 
Od producenta: "Złuszczająco- peelingująca maska do stóp w postaci aktywnie działającym płynem. Profesjonalny zabieg do samodzielnego wykonania w domu. Maska na bazie aktywnych kwasów roślinnych skutecznie usuwa martwy naskórek, odciski oraz wszelkie zgrubienia i zrogowacenia skóry stóp.
Oprócz działania złuszczającego maseczka pielęgnuje i regeneruje skórę stóp dzięki zawartości mocznika, ekstraktu z owoców papai oraz cytryny.
Wyciąg z rumianku delikatnie koi świeżo złuszczoną i odnowioną skórę. Po kuracji złuszczającej stopy są idealnie gładkie, miękkie i delikatne."

  
W pudełku znajdują się dwie "skarpetki" tzn dwa worki w kształcie wielkich skarpetek, ja dla swojej wygody owijam je taśmą aby trzymały się stopy ;) Zapach jest mało przyjemny, czuć spirytusem. Następnie należy nałożyć na nie zwykłe skarpetki, a potem relaksować się trzymając je od 60 do 90 minut na stopach, ja za pierwszym razem bałam się dłużej niż 60 minut ale to wystarczyło w zupełności. Zgodnie z informacją od producenta skóra powinna się łuszczyć po 4-10 dniach, u mnie zaczęły działać po ok 7 dniach. Przez pierwszy dzień schodziła delikatnie, przez następne dosłownie płatami. U mnie proces łuszczenia trwa ok 6 dni... a po nim moje stopy były w świetnym stanie! Jak stopy niemowlaka! 
Teraz wracam do tej maski co miesiąc i nie zamierzam z niej rezygnować bo jest świetna i warta zakupu.

Używałyście? znacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz