02 lipca 2018

Blog Matters 2018 - Nadmorskie spotkanie.

Ciepły, czerwcowy weekend, wolny od dłuższego czasu. Co z nim zrobić? Może udać się w góry? Nie, to za daleko. Może nad morze? No bo przecież otwarte morze to co innego niż zatoka którą mam na co dzień, co nie?  . Postanowiłam wybrać się na weekend do Mielna. A z Mielna to już było rzut beretem do Sarbinowa na spotkanie Blog Matters. 


Do  Blog Matters namówiła mnie Karolina z bloga Bardziejmilo, jako że lubię tego typu spotkania to nie musiała długo mnie męczyć abym się zgłosiła. Do samego Sarbinowa dotarłyśmy osobno ponieważ ja z Mężem dzień wcześniej zameldowałam się w Mielnie aby spędzić trochę czasu razem w ciszy i spokoju. 


Organizatorkami spotkania były Monika Kiljańska oraz Milena Czupryniak a miejsce całego zamieszania to Transgraniczne Centrum Edukacji Ekologicznej w Sarbinowie. 

Najważniejszym punktem spotkania były prelekcje prowadzone przez 3 przesympatyczne i  bogate w cenną wiedzę dziewczyny.

Lena Murawska  miała za zadanie opowiedzieć nam jak powinnyśmy pracować aby nasz Facebook był atrakcyjny dla innych i przyciągał nowych obserwatorów. Dodatkowo Lena podzieliła się z nami swoimi materiałami do planowania wpisów i systematycznego pisania na blogu. 


O webinarach opowiadała nam Paulina Pamuła, jej prelekcja pt. Nie taki webinar straszny jak go malują. Na tą chwilę nie czuję potrzeby prowadzenia webinarów ale mimo wszystko bardzo podobał mi się sposób przekazywania informacji Pauliny, było bardzo ciekawie. 


Anna Chomiak z bloga Nieidealnaanna, która znalazła się w rankingu Jasona Hunta opowiedziała nam o faktach i mitach związanych z tym, jak się w tym rankingu znaleźć. Jaki jest sekret? Jak się chce, to można! Trzeba tylko włożyć w to wiele pracy. 
Fajnym elementem spotkania były upominki, ale nie byle jakie upominki tylko przygotowane przez każdego z uczestników własnoręcznie. Po webinarach przyszedł czas na obiad a następnie zakończenie spotkania. Na szczęście wystarczyło czasu aby poznać parę nowych osób.


Partnerzy spotkania: 

Patronat:

Sponsorzy: 

2 komentarze:

  1. Super, że byłaś z nami. Może jeszcze kiedyś powtórzymy takie spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obraziłabym się na takie wykłady :)

    OdpowiedzUsuń