02 kwietnia 2016

Denko Marzec 2016

Witajcie.
W końcu znalazłam chwilę czasu aby napisać post, niestety w ostatnim czasu brakuje mi wolnej chwili a to dlatego, że zmieniałam pracę, teraz doszkalam się nowej dlatego intensywność wpisów cierpi… Ale mam nadzieję, że niedługo znajdę więcej czasu na blogowanie. W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam denko marca, trochę rzeczy się uzbierało, jedne lubiłam bardziej, drugie mniej, znajdzie się tutaj też moje mega rozczarowanie ale o tym za chwilę.




1. ISANA Płyn do kąpieli na dobre samopoczucie
Bardzo lubię płyny do kąpieli Isana ponieważ bardzo dobrze się pienią i są nie drogie no a po za tym bardzo ładnie pachną. Nie mam większych wymagań bo jak dla mnie taki produkt jest tylko po to, aby umilić mi kąpiel, ta wersja jednak nie spełnia tych trzech warunków które opisałam wyżej, niestety kompletnie nie wyczuwałam zapachu. Kupię ponownie ale w innej wersji zapachowej.

2. FINALE COSMETICS żel pod prysznic o zapachu liczi i żurawiny
Nie przepadam za trzymaniem dużej ilości otwartych kosmetyków ale ten żel zajmował długo miejsce na półce w łazience ponieważ jakoś nikomu z domowników nie podpasował, w końcu "zmusiłam się aby go zużyć, nawet wlewałam go do wanny dla piany, używałam go jako mydło do rąk itp. Nie kupię ponownie.

3. Be Beauty Sól do kąpieli trawa cytrynowa i bambus
Uwielbiam sole do kąpieli z Biedronki, pozwalają mi na chwilę relaksu. Niestety, zmienili szatę graficzną oraz zapachy i ta wersja nie jest w tej chwili dostępna, a szkoda. Kupię ponownie.




4. WIBO Queen Size tusz do rzęs
Generalnie bardzo ładnie tuszował rzęsy ale ma jeden wielki minus- odbijał się, co dyskwalifikuje go całkowicie. Nie kupię ponownie


5. ENKLARE All Fot You regenerujące serum z wyciągiem z Evodia Rutaecarpa
Bardzo się cieszyłam kiedy otrzymałam ten produkt w pudełku ShinyBox, od razu wzięłam się za testowanie. Moja pierwsza próba z tym serum była w ciągu dnia, szybko okazało się, że popełniłam wielki błąd ponieważ zupełnie nie nadaje się pod makijaż. Tego samego dnia nałożyłam na noc i potem innego dnia i nic. Niestety wielkim minusem i przeszkodą w użytkowaniu tego serum był dla mnie fakt, że należy je trzymać w lodówce, ponieważ spędzam czas raz w jednym mieszkaniu (rodzinnym), drugiego dnia u narzeczonego i kłopotliwe dla mnie było ciągłe wyciąganie tego serum z lodówki, z reguły o nim zapominałam. Dodatkowo ten produkt ma krótką datę ważności dlatego też, nie zdążyłam go zużyć przed upływem terminu. Dlatego też, prawie całe opakowanie serum ląduję w śmietniku, mimo że nie poznałam jego działania. Nie kupię ponownie

6. SYIS Krem pod oczy  
Ten krem otrzymałam w ShinyBoxie, miał krótką datę ważności przez co obawiałam się, że nie zdążę zużyć ale udało się. Krem stosowałam na noc i czasami na dzień, bardzo dobrze nawilżał okolice oczu oraz zmniejszał przebarwienia. Bardzo polubiłam się z tym kremem. Kupię ponownie


7. MARION Olejek orientalny do włosów
Bardzo lubię produkty tego typu, używam ich zawsze po myciu włosów. Od jakiegoś czasu nie mam problemu z rozdwajającymi się końcówkami i łamaniem włosów, myślę, że te produkty też mają z tym wiele wspólnego. Kupię ponownie

8. LillaMai Peeling algowy do ciała  
To był mój drugi słoiczek peelingu, tak samo jak pierwszy, nie wystarczył mi na zbyt długo ale mimo wszystko może kiedyś do niego wrócę ze względu na działanie. Ten peeling świetnie sobie radzi, faktycznie wygładza skórę, myślę że to dlatego, że jest bardzo mocno zmielony i ma bardzo dużo drobinek, można go porównać do piachu (tak wygląda zresztą po zmyciu go z ciała w wannie). Zapach jak dla mnie nie jest najlepszy ale najważniejsze, że tak dobrze działa. Może kupię ponownie.


9.ISANA krem do rąk do pielęgnacji suchej i szorstkiej skóry
Krem ten dobrze nawilżał, nie zostawiał tłustej warstwy na skórze oraz był wydajny. Na ten okres wiosenny jest jak najbardziej ok ale nie wiem czy spisałby się zimą, obawiam się, że jednak byłby za słaby. Jest niedrogi a teraz spisuję się nieźle więc warto. Kupię ponownie.


10. EVELINE Extra Soft krem-koncentrat do rąk i paznokci
Dawno nie miałam kremu do rąk, który skończyłby mi się tak szybko, nakładałam go dużo ale i tak nie bardzo nawilżał. Nie kupię ponownie


11. L’BIOTICA złuszczająca maska do stóp
O tej masce już pisałam na blogu, jak dla mnie dalej jest najlepsza. Kupię ponownie



12. AVON energetyzujący balsam do ciała i rąk Zielona herbata & Werbena
Uwielbiałam go za zapach ale to niestety wszystko. Nawilżał jako tako dlatego dla kogoś kto ma suchą skórę kompletnie sobie nie poradzi. Po za tym bardzo szybko się skończył, mam wrażenie jakby był rozwodniony. Nie kupię ponownie. 
   
13. Zmywacz do paznokci w chusteczce NU
Ze zwykłym lakierem radzi sobie świetnie ale tylko wtedy kiedy nie ma nałożonej zbyt grubej warstwy, jeżeli chodzi o lakier z efektami np. piatku to nie radzi sobie wcale, musiałam domyć zwykłym zmywaczem. Nie kupię ponownie. 

14. Egyptian magic krem
Bardzo lubię ten krem, bardzo chętnie przygarnęłabym pełną wersję tego produktu. Kupię ponownie



W tym denku niestety sporo produktów nie przypadło mi do gustu, żegnam się z nimi bezpowrotnie. Mam nadzieję, że przyszłe denko będzie bardziej udane.

Znacie te produkty? Jakie macie o nich zdanie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz