01 marca 2016

Projekt denko Luty 2016

Witajcie.
Przychodzę do Was z kolejną porcją denka, parę rzeczy mi się uzbierało, jedne lubię, drugie mniej ale o tym dowiecie się z dalszej części postu.

1. BEBEAUTY Żel czekoladowy
Lubiłam go, ale tylko do połowy butelki, potem mi się znudził. Zdecydowanie nie lubię takich dużych butelek, tymbardziej, że mam zwyczaj nie otwierania paru kosmetyków na raz. Aby przyśpieszyć zużycie, zaczęłam używać go jako płynu do kąpieli. Niby powinna to być zaleta, że był wydajny ale dla mnie było to wadą bo się z nim męczyłam :p  Nie kupię ponownie chyba, że w innej wersji zapachowej.

2. PANTENE Szampon Aqua Light 
Na tą chwilę szampony Pantene spisują się u mnie najlepiej i na pewno nie raz jeszcze do niego wrócę. Kupię ponownie

3.ISANA Odżywka Połysk koloru blond
Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami z blogów oraz niską ceną w Rossmannie, postanowiłam przetestować i zdecydowanie podpisuje się pod te pozytywne opinie. Jest to bardzo dobry produkt za niskie pieniądze. Jedyne do czego mogę się przyczepić to szybkie zużycie ale przy takiej cenie można to wybaczyć. Kupię ponownie


4. DOVE Antyperspirant Silk dry
Bardzo lubię antyperspiranty Dove i ciąglę do nich wracam, zdecydowanie są najlepsze. Kupię ponownie

5. Woda różana
Używałam zamiast toniku oraz dodawałam do maseczek z glinki i jak najbardziej spisywała się w tych rolach. Kupię ponownie
6. BIAŁY JELEŃ płyn micelarny
Przetestowałam już mnóstwo płynów micelarnych i ten w mojej ocenie jest jednym z lepszych za tak niskie pieniądze, jedynie szybko mi się zużywa ale tutaj również nie przeszkadza mi to wcale. Bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu, nie podrażnia. Kupię ponownie
7. ORIFLAME Balsam Sparkle in Paris
Ten produkt wyrzucam praktycznie cały. Mimo ważnej daty, moim zdaniem balsam śmierdzi jakby był zepsuty. Nie wiem, może opakowanie jest nie do końca szczelne albo tak właśnie pachnie Paryż ale ja osobiście nie chce już wiedzieć, niestety ląduje w koszu. Nie kupię ponownie
 

8.ORGANIQUE Złoty peeling cukrowy 
Napisałam już o nim sporo, z moją opinią można się zapoznać <klik>. Kupię ponownie. 

 9. BIELENDA Masło do ciała arbuzowe
Bardzo przyjemnie pachnie, dobrze się rozprowadza, jedynym minusem jest, że bardzo szybko się skończyło . Kupię ponownie
10. SENSIQUE Puder matujący
Ja używam w odcieniu nr. 03, jest to już moje któreś z kolei opakowanie, ciągle do niego wracam. Puder  lekko kryje, nie zostawia efektu maski, na moje potrzeby jest idealny a do tego bardzo tani. Kupię ponownie
11. MAYBELLINE Baby Lips
Dobrze nawilżała, była bezzapachowa. Kupię ponownie


12 i 13. Krem do twarzy Biolaven  na noc i na dzień
Posiadam z tej serii żel do mycia twarzy który pięknie pachnie, tutaj niestety zapach jest zupełnie inny, nie do przyjęcia dla mnie. Cieszę się, że były to tylko saszetki. Nie kupię
14. Balsam intensywnie odżywiający Bioliq
Miałam kiedyś wersję pełnowymiarową i bardzo się polubiliśmy, dlatego z przyjemnością wykorzystałam saszetkę na wyjeździe. Kupię 
15. Maseczka Rival de Loop Hydro 
Nie zrobiła nic, produkt zbędny. Nie kupię ponownie
16. Krem silnie regenerujący do dłoni
Krem świetnie nawilżał moje dłonie ale niestety nie jest w moim guście jeżeli chodzi o zapach. Może kupię jeżeli będzie w innej wersji zapachowej. 
 17. Płyn do higieny intymnej Ziaja
Miałam kiedyś wersję pełnowymiarową i jak najbardziej przypadł mi do gustu. Kupię ponownie


Znacie te kosmetyki? Lubicie?

2 komentarze:

  1. Gdzie dostanę taką wodę różaną? Chętnie bym sobie kupiła. :)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam ją przez kosmetykizameryki.pl ale widziałam też stacjonarnie w sklepie zielarskim.

      Usuń