28 lutego 2016

Shinybox- Zestaw "regeneracja"

Całkiem nie dawno zamówiłam skuszona informacją na facebooku zakupiłam extrabox "regeneracja" na stronie Shiny. Dlaczego tak bardzo spodobała mi się ta oferta?

W środku znajdowało się 5 kosmetyków w wersjach pełnowymiarowych, większość była w poprzednich edycjach ShinyBox i miałam okazje, je przetestować.
Vaseline- Balsam do ciała w sprayu Cocoa Radiant
Bardzo lubię balsamy tej firmy, tak samo w normalnej wersji jak i w sprayu dlatego stwierdziłam, że chętnie zaopatrzę się w nową butelkę jak skończy mi się poprzednia. Produkt pięknie pachnie, delikatnie nawilża dlatego nie każdemu przypadnie do gustu, ja na szczęście nie mam problemu z suchą skórą.
BIAŁY JELEŃ Emulsja do higieny intymnej
Mam dokładnie tą samą wersję obecnie w użyciu i jak najbardziej mi odpowiada.
SHEFOOT Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp
Mój numer jeden wśród kremów do stóp, poprzednie opakowanie zużyłam dlatego to już poszło w ruch ;) Opisywałam już ten produkt na blogu.
DOVE Antyperspirant
Tego typu produkty schodzą ekspresowo więc każdy kolejny się przydaje, na pewno się nie zmarnuje, tym bardziej, że lubię antyperspiranty Dove.
BIELENDA Peeling do ciała
Jedyny produkt którego nie znam ale z chęcią wypróbuję, peelingi schodzą u mnie w dużych ilościach dlatego się nie zmarnuje.

Podsumowując:
Każdy produkt lubię, dlatego zdecydowałam na zakup tego boxa. Najbardziej przekonał mnie do tego krem do stóp, który i tak bym kupiła.


Znacie te kosmetyki? Lubicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz