12 grudnia 2016

Woda toaletowa "Cherish" w zestawie- Czy to idealny pomysł na prezent?

Dzisiaj chciałabym przenieść Was w krainę zapachów, które towarzyszą mi na co dzień. Jakiś czas temu, bardzo spodobała mi się próbka z Avonu i jako, że mój mężczyzna mnie słucha (czasami), sprezentował mi zestaw. A czy cały zestaw się sprawdził?


Kategoria: kwiatowo- owocowo- drzewna

Nuty zapachowe: piżmo, kwiaty wiśni, kremowe drewno sandałowe


W skład zestawu wchodzi:

- Woda perfumowana (50 ml) 
- Balsam do ciała (150 ml)
- Żel pod prysznic (200 ml)



Woda perfumowana.



Widzicie ten flakonik? Jest przepiękny i idealnie prezentuje się na mojej półce. Kombinacja zapachów piżma, kwiatu wiśni oraz drewna sandałowego komponuje się ze sobą idealnie. Jest niezwykle kobiecy, świeży. Jeżeli chodzi o trwałość, to na ciele nie utrzymuje się zbyt długo, ale jeżeli aplikuję go na ubrania, zapach towarzyszy mi przez dłuższy czas. Uważam, że mimo wszystko można mu to wybaczyć i będzie bardzo dobrym, niedrogim rozwiązaniem na każdy dzień. 



Żel pod prysznic.



Pachnie równie ładnie, intensywnie ale tylko chwilowo. Produkt idealnie umila czas pod prysznicem/ w wannie ale niestety, po wyjściu zapach całkowicie się ulatnia.



Balsam do ciała.



Tu sytuacja się powtarza, pachnie obłędnie ale tylko przez chwilę. Nie nawilża jakoś szczególnie ale też nie wysusza mojej skóry.


Mimo, że żel i balsam nie do końca mnie zachwyca, to uważam, że w połączeniu z wodą perfumowaną spiszą się naprawdę dobrze i na pewno nie jedna kobieta będzie zadowolona z takiego zestawu, pod warunkiem, że trafimy w jej ulubione nuty zapachowe. 



A czy Wy znacie ten zapach? Lubicie? 

1 komentarz:

  1. Ja byłabym zachwycona takim prezentem. Woda toaletowa ma cudny flakonik, który będzie piękną ozdobą na półce w łazience.

    OdpowiedzUsuń