02 grudnia 2016

Projekt denko Listopad 2016

     Jako, że uzbierało mi się trochę pustych opakowań, wracam do Was z projektem denko. Może nie jest tego zbyt wiele ale przez jakiś czas nie odkładałam opakowań. W tym zestawieniu będzie parę perełek, ale będą też takie produkty, które radzę omijać.




1. MARION Serum termoochrona, produkt chroniący włosy przed działaniem wysokiej temperatury.
      Używałam go regularnie, po każdym myciu głowy na jeszcze mokre włosy. Serum spełniało swoją rolę, idealnie nawilżało końcówki, przez co moje włosy nie były tak bardzo napuszone jak zwykle. Jeżeli chodzi o skład to ten produkt ma bardzo dużo sylikonów ale moje włosy takie właśnie produkty bardzo lubią. Kupię ponownie

2. PERFECT ME Frizz Stop & Keratin Repair Szampon.
     Miałam go z jakiegoś boxu kosmetycznego, tak jak polubiłam odżywki tak ten szampon nie przypadł mi do gustu, za bardzo obciążał moje włosy. Rozumiem, że ten produkt jest do włosów skłonnych do puszenia się no ale niestety, nie mogą być aż tak oklapnięte jak po tym produkcie. Nie kupię ponownie

3. DOVE Intensive Repair Odżywka.
     Produkt jest przeznaczony do włosów zniszczonych, ma je odbudować i zapobiec ich łamaniu. Faktycznie, moje włosy polubiły się z tą odżywką, są zdecydowanie w lepszej kondycji. Z resztą to nie jest moje pierwsze opakowanie tego produktu. Kupię ponownie.



4. Cien Sól do kąpieli Miód & Żurawina.
     Całkiem nie dawno pisałam o tym produkcie i podtrzymuję zdanie. Kupię ponownie.

5. Vaseline balsam w sprayu moisturiser.
     Produkt który kończy się błyskawicznie a szkoda, bo całkiem fajny. Szybko się wchłania, ładnie pachnie, wygodnie się aplikuje na ciało no ale patrząc na wydajność i cenę raczej nie kupię ponownie.

6. FM Żel pod prysznic kwiat wiśni
     Otrzymałam go kiedyś w pudełku ShinyBox. Produkt przyjemnie pachnie, dobrze się pieni i jest wydajny, ale mimo wszystko, uważam, że 20 zł za taką małą pojemność to przesada bo nie robi nic szczególnego, żel jak żel. Nie kupię ponownie

7. DOVE Purely Pampering Żel pod prysznic.
     Już przy pierwszym użyciu, stał się moim ulubieńcem ze względu na zapach mleczka kokosowego oraz jaśminu, po prostu najlepszy na świecie! Dodatkowo, produkt bardzo nawilża skórę i jest bardzo wydajny. Produkt którego mam już kolejne opakowania na zapasie i zostanie ze mną na długo. Kupię ponownie. 



8. MOKOSH Olej lniany.
     Już wspominałam o tym produkcie jakiś czas temu na blogu, używałam go tylko do włosów ale bardzo się polubiliśmyi na pewno kupię ponownie.

9. SANEX Dermo invisible.
     Od dłuższego czasu używam antyperspirantów Sanex i ciągle do nich wracam. Długo działa oraz nie pozostawia białych śladów (pod warunkiem, że dobrze się go wstrząśnie). Kupię ponownie. 


10. REXONA Maximum Protection.
     Odkryłam ten produkt dawno temu, dzięki Shinybox  i również ciągle do niego wracam ponieważ jest niezastąpiony! Kupię ponownie



11. AA Nawilżający płun micelarny pielęgnujący rzęsy.
     Produkt dobrze zmywał makijaż, nie wysuszał skóry, nie podrażniał. Jeżeli chodzi o obiecaną pielęgnację rzęs, to nie zauważyłam różnicy.  Kupię ponownie

12. PAT&RUB Balsam do rąk
     Na początku nie byłam do niego jakoś przekonana z jednego powodu- nie do końca odpowiadał mi zapach goździków i cynamonu ale mimo wszystko postanowiłam zostawić go sobie i przetestować. Balsam bardzo dobrze działał na moje dłonie, nawilżał, odżywiał, dodatkowo był bardzo wydajny. Wybaczyłam mu zapach za działanie, kupię ponownie ale o innym zapachu.

13. BIOLAVEN Żel myjący do twarzy
     Długo zajęło mi wykańczanie tego produktu a to dlatego, że mi nie odpowiadał. Moim zdaniem produkt jest mało skuteczny, nie oczyszcza dokładnie, jest zbyt wodnisty i nie zbyt przyjemnie pachnie. Nie kupię ponownie

14. SHEFOOT Intensywne nawilżanie i wygładzanie, krem do stóp
      Kolejny krem firmy SheFoot który przypadł mi do gustu, nie ma lepszych produktów do stóp! Kupię ponownie



15. BANDI Krem intensywnie nawilżający
Produkt nie podrażniał, skóra po nim była bardzo nawilżona. Kupię ponownie

16. EVELINE Odżywka do paznokci 8w1

Kiedyś używałam, nie robiła nic złego ale teraz jak używam hybryd, naczytałam się wiele złego o niej dlatego też postanowiłam odstawić. Nie kupię ponownie

17. MUSE Erato Tusz do rzęs
Tusz był ok, nie robił nic nadzwyczajnego ale był trwały, nie podrażniał. Nie kupię ponownie ze zwzględu na cenę.

18. BEAUTYFACE Active Skin Concentrate Hydrating
Jest to skoncentrowane serum nawilżające do twarzy, które stosowałam od czasu do czasu na noc i faktycznie, fajnie nawilżało. Kupię ponownie


No i przebrnęliśmy przez całe denko, mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.


Znacie któryś z produktów? Polecacie?

2 komentarze:

  1. Fajne denko :) Też lubię Bandi, choć jakbym miała wybierać najlepszy ich produkt to zdecydowanie jest nim Energetyzujący multiaktywny koktajl z serii Fem@le :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No niezłą ilość kosmetyków wykorzystałas ostatnio. Ja osobiście znam tylko oba kosmetyki z Dove.

    OdpowiedzUsuń