26 lutego 2016

Shinybox Luty 2016

Witajcie.
Ostatnio dużo się działo w moim życiu i nie miałam czasu na pisanie ale już wracam ;) Dzisiaj przychodzę do Was z najnowszą edycją ShinyBox, opiszę Wam jeszcze jedno pudełko z edycji specjalnej na dniach i na tym koniec na najbliższy czas.
 Tak prezentuje się całość:

Bardzo podoba mi się wygląd pudełka z tej edycji, jest jednym z ładniejszym jakie były przez ostatni czas. A zawartość?
AFFECT Puder fiksujący fix&matt 
Produkt pełnowymiarowy o wartości 70 zł.
 Produkt ciekawy, nie używałam nigdy czegoś takiego, spróbuję czy zda u mnie egzamin, czy w ogóle mi się przyda. Na pewno jest wielkim plusem tego pudełka, jest czymś, czego sama bym sobie nie kupiła.
PERFECT.ME Szampon do włosów
Produkt pełnowymiarowy o wartości 8,99zł
Lubię poznawać produkty tego typu, ponieważ ciągle poszukuje idealnego szamponu dla siebie, co prawda, mam takie do których ciągle wracam ale nie trafiłam jeszcze na taki który byłby na stałe w mojej łazience. W pudełkach znajdowały się różne wersje tego kosmetyku, ja otrzymałam "Frizz stop & keratin repair" - do włosów puszących się, trudnych do ułożenia, suchych  i matowych. Na pewno sprawdzę jego działanie w najbliższym czasie.
DOVE Krem do rąk nawilżający DermaSpa
Produkt pełnowymiarowy o wartości 13,99zł.
Bardzo lubię produkty Dove,jeszcze żaden mnie nie zawiódł, dlatego cieszę się z tego kremu. Jeżeli będzie dobrze nawilżał to coś czuję, że będę sięgała tylko po ten krem do rąk ze względu na piękny zapach.
DELIA Witaminowy balsam do ust Strawberry Sorbet
Produkt pełnowymiarowy o wartości 16zł
Niby fajny produkt, ale nie dla mnie. Dzień przed otrzymaniem pudełka, cieszyłam się jak mogłam oddać komuś jedną z pomadek, które mam na zapasie a tutaj znowu kolejna do "kolekcji". Na szczęście ma długą datę ważności więc może uda mi się zużyć z czasem.
PRESTIGE SOLUTIONS Płatki pod oczy.
Produkt pełnowymiarowy o wartości 6,99 zł.
Nie lubię płatków pod oczy, raczej komuś oddam.
PERFECT.ME zestaw maseczek do włosów
3 saszetki, każda po 1,49zł
Na pewno się nie zmarnują, zużyję na jakimś wyjeździe.

Dodatkowo dostałyśmy saszetkę z szamponem i odżywką Białego Jelenia.

      Podsumowując:
Pudełko nie jest złe ale też nie zachwyciły mnie niczym tak szczególnie. Na pewno na plus jest Puder i krem do rąk ale reszta jest bo jest.
Od tego pudełka zależało czy moja przygoda z Shiny się zakończy czy nie no i zadecydowałam, że po ponad 2 latach zrezygnuję z subskrypcji.   Najwyższy czas pozbyć się zapasów a później zobaczymy co dalej.


A jak Wam się podoba pudełko? 
Pudełka można kupić TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz