16 lutego 2016

ORGANIQUE Pianka peelingująca do ciała

Witajcie ;)
Ostatnio dużo pracowałam i nie miałam czasu za bardzo na blogowanie ale dzisiaj jako, że mam dzień odpoczynku to postanowiłam napisać Wam co nie co o jednym z moich ulubionych peelingów, a mowa tutaj o ORGANIQUE peelingującej piance do ciała.
 

Opis producenta: "Cukrowe pianki do mycia ciała posiadają właściwości peelingujące. To połączenie lekkiej i puszystej formuły myjącej z doskonałymi właściwościami złuszczającymi. Zawarty w piankach cukier delikatnie oczyszcza i wygładza a gliceryna roślinna nawilża oraz zmiękcza skórę.
Pianki cukrowe do ciała to nowatorska forma peelingu myjącego, który nie pozostawia na skórze tłustej powłoki ale jednocześnie delikatnie i skutecznie ściera martwy naskórek"


Tego produktu używam kiedy nie zależy mi na mocnym zdzieraniu, raczej używam go zamiast zwykłego żelu. Konsystencja jest bardzo lekka, bardzo przyjemna. Ja posiadam wersję o zapachu "owocowy koktajl" i jest rewelacyjny, idealny kiedy mam ochotę się zrelaksować a pozostałe wersje: pinakolada i mrożona herbata równie pięknie pachną i z przyjemności wypróbuję ich przy najbliższej okazji. 
Skład: 

Znacie ten produkt? Lubicie? 

1 komentarz:

  1. Musze go wkońcu spróbować, tak apetycznie o nim napisałaś :) polecam balsamy organique :)

    OdpowiedzUsuń