05 lutego 2016

Denko styczeń 2016



Po przemyśleniach, doszłam do wniosku, że ciekawiej będzie wstawiać denko co miesiąc bo po dwóch, zbiera się zbyt duża ilość kosmetyków.

Sporo się tego nazbierało, w większości są to moi ulubieńcy, produkty, które często goszczą w mojej łazience. Co w tym miesiącu sięgnęło dna? 
 
1. ORIENTAL TOUCH Balsam regenerujący do rąk
Jak to pachnie! Już za to ma ogromnego plusa, po za tym całkiem nieźle nawilża. Mam nadzieję, że krem-sorbet który mam na zapasie, okaże się również tak fajny jak ten krem. Kupię ponownie.
 2. SheFoot Krem odżywczy do stóp
Pisałam już o nim i dalej podtrzymuje swoją opinię- jest moim numerem jeden wśród kremów do stóp. Tutaj możecie zapoznać się z moją szerszą opinią <klik>. Kupię ponownie

3.NIVEA double effect anti-perspirant w kulce

Był ok ale obecnie przerzuciłam się całkowicie na anti-perspiranty w sprayu. Może kupię.


4. YASUMI Mgiełka do stóp
Ładnie pachnie i przyjemnie chłodzi ale to wszystko . Swego czasu bardzo bolały mnie stopy to sobie nie poradziła. Nie kupię ponownie.


5. DERMEDIC Płyn micelarny
Bardzo dobrze oczyszcza skórę z makijażu, jest dość wydajny. Jedyny minus to cena ponieważ są też inne produkty, równie dobre jak ten a o wiele tańsze. Może kupię ponownie


6. ORGANIQUE Peeling enzymatyczny
Jak otrzymałam kiedyś ten produkt w pudełku ShinyBox to byłam przekonana, że nie przypadnie mi do gustu ponieważ wcześniej używałam mocniejszych peelingów. Szybko okazało się, że się mylę. Produkt ten, stał się moim ulubieńcem już podczas pierwszych użyć i na pewno jeszcze nie raz do niego wrócę. Po prostu nie wierzyłam, że coś tak delikatnego na pierwszy rzut oka będzie w ogóle w stanie oczyścić twarz. Ten produkt dokładnie oczyszcza skórę twarzy, przy czym jej nie wysusza, po za tym jest bardzo wydajny. Tutaj możecie poczytać o całej serii Organique Basic Cleaner <klik> Kupię ponownie.


7. NOREL Krem hialuronowy
Jest bardzo wydajny, dobrze nawilża, czego chcieć więcej? Kupię ponownie


8. MAYBELLINE Affinitone podkład
Bardzo się lubimy, dobrze kryje ale bez efektu maski, do tego jest trwały. Ja osobiście używam w kolorze nr 17- rose beige.  Kupię ponownie

9. JOKO baza pod cienie 

Tego produktu nie zużyłam nawet w połowie, dziwnie się rolował na powiekach i zamiast pomagać- szkodził. Sama nie wiem czy to taki felerny egzemplarz czy może nie umiem się nim posługiwać? W każdym bądź razie nie lubimy się i raczej już się nie polubimy bo stracił ważność. Nie kupię ponownie.
10. BeBeauty Spa regenerująca sól do kąpieli- morska
Bardzo lubię sole z biedronki, zawsze przy okazji promocji robię sobie ich zapas, każda wersja zapachowa mi odpowiada. Kupię ponownie

11. ISANA żel pod prysznic o zapachu malin

Żele z rossmana są tanie, ładnie pachną i jak najbardziej myją odpowiednio. Chociaż ta wersja zapachowa nie do końca mi podpasowała. Kupię ponownie ale inny zapach

12 i 13. L’Occitane  Szampon  i Odżywka  

O tych miniaturkach pisałam już tutaj <klik>. Nie kupię ponownie, przede wszystkim ze względu na cene.




14. PRRETI Płatki cytrynowe
Swego czasu kupiłam sobie zapas tych płatków w biedronce, to było moje ostatnie opakowanie i już po jednym użyciu poszło do kosza. Dlaczego? Ponieważ mają kiepskie zamknięcie i szybko mi się wysuszyły ale nic nie straciłam bo generalnie nie robiły nic specjalnego. Nie kupię ponownie.


15. GoPure Chusteczki odświeżające
Miałam w planie nie pisać o takich produktach ale o tym chcę, ponieważ zdecydowanie odradzam ze względu na zapach, jak dla mnie pachnie zepsutymi wiśniami. Miałam też inne wersje zapachowe i były ok. Nie kupię ponownie, może ewentualnie o innym zapachu.
16. Płatek na nos oczyszczający
No nie wiem, czy to ja nie umiem się nimi obsługiwać, czy są takie kiepskie. Niby robiłam wszystko zgodnie z instrukcją ale nie zrobiły nic. Nie kupię ponownie.

17. WoodWick wosk o zapachu Currant
Miałam parę wersji zapachowych tej firmy ale ten jest najlepszy. Pachnie intensywnie ale nie gryzie, pachnie w całym mieszkaniu. Kupiłam mamie świecę o takim samym zapachu i jest tak samo świetna, polecam! Kupię ponownie.

18. BATISTE suchy szampon do włosów dla blondynek
Lubię szampony Batiste od czasu do czasu ale ta wersja nie do końca mi podpasowała. Nie ten zapach. Kupię ponownie ale w innej wersji.

19. Schwarzkopf Taft Power Cashmere Touch- mega mocny lakier do włosów

Od dawna nie rozstajemy się razem z mama z tym lakierem, jest najlepszy. Bardzo dobrze utrwala fryzurę ale przy tym nie skleja. Kupię ponownie

Znacie te produkty? Lubicie je? 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz