01 czerwca 2017

Realac- Co warto kupić aby rozpocząć swoją przygodę z hybrydami

Hej! 
Jak dobrze wiecie, jakiś czas temu byłam na spotkaniu zorganizowanym przez REALAC. Tak jak obiecywałam, przychodzę do Was z opisem produktów które otrzymałam. Przy okazji wpis może się przydać osobie która chciałaby zacząć swoją przygodę z hybrydami i chciałaby skompletować swój pierwszy zestaw, tutaj znajdzie wszystko co potrzebne do wykonania manicure.







Marka Realac oprócz swojej podstawowej oferty która liczy ponad 100 kolorów, postanowiła na każdą porę roku wydawać specjalną kolekcje nowych barw. Do pełnego krycia potrzebują 2-3 warstw. 

Od lewej na wzorniku:
-#67 Violet
-#08 Beauty Pink
-#50 Tiger Lily
-#46 Sunny Funny
-#78 Soft Blue
-#68 Green I
Na zdjęciu znajduje się jeszcze jedna butelka lakieru w kolorze czarnym która idealnie nadaje się jako podkład pod pyłki o których będzie niżej. Numer lakieru: #89 Lonely Night.



Odtłuszczacz Realac Nail Prep

Dzięki temu produktowi, lakiery lepiej trzymają się płytki paznokcia, wystarczy posmarować paznokieć płynem i już po paru sekundach można zacząć dalszą pracę


Usuwacz skórek Realac Cuticle Off

Tego typu produktu nigdy wcześniej nie używałam a bardzo dobrze się sprawdza. Należy przesmarować skórki preparatem, poczekać chwilę a następnie nanieść jeszcze raz warstwę preparatu i na mokro, za pomocą patyczka poodsuwać skórki.


Top coat bez warstwy dyspresyjnej. Przerabiałam już wiele tego typu produktów i ten wyróżnia się pięknym błyszczeniem przez długi czas.

Soak Off Gel Polish

Jak pewnie większość wie, dobra baza to podstawa trwałego manicure. Tutaj zdecydowanie jestem usatysfakcjonowana działaniem tego produktu, moje paznokcie bez problemu wytrzymały 2 tygodnie bez żadnych odprysków i potrzymałyby spokojnie kolejny tydzień gdyby nie chęć na nowe paznokcie.  


Różnego rodzaju pyłki do ozdabiania paznokci.  
Nie zabrakło produktów, którymi bez żadnych dodatkowych zdolności można efektownie ozdobić swój manicure. Niedługo pokaże Wam stylizację z wykorzystaniem pyłku Mirror flakes. 


Produkty pomocnicze do wykorzystania Manicure Hybrydowego:

-Folie do usuwania lakieru Realac Let It Go

-Waciki Realac 

-Pilniczek, bloczek, łopatka oraz pędzelek 



Lampa REALAC 9W LED Lamp

Perełkę zostawiłam na sam koniec. Lampa na której widok oczy mi się zaświeciły. Mała, zgrabna o mocy 9W, trzech poziomach ustawiania czasu (większość lakierów utwardza w 30sek), jest idealna w podróż, zajmuje bardzo mało miejsca. Lampa zmusza mnie od przestania malowania wszystkich paznokci na raz, łącznie z kciukiem, ponieważ otwór jest zbyt mały aby zmieścić wszystkie, w końcu będę robiła poprawnie ;)



Z takimi paznokciami wróciłam po spotkaniu, co prawda nie wszystkie lakiery są Realac ponieważ miałam gotowy manicure i tylko trochę go zmieniłam. Na palcu wskazującym znajduje się nr #50 a na palcu serdecznym #68.

Ja osobiście jestem zachwycona firmą Realac, mam porównanie z innymi markami i ta wypada bardzo wysoko, z czystym sumieniem mogę polecić. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz