06 grudnia 2017

Glamorous- kolekcja zimowa lakierów hybrydowych Realac

Najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych Realac powstała po to aby zdobić nasze paznokcie przy najbliższych wydarzeniach: Święta Bożego Narodzenia, Sylwester oraz Karnawał. Kolekcja jest bardzo różnorodna ale mimo, że na pierwszy rzut oka kolory do siebie nie pasują to zobaczycie niżej że jednak mają sens.  




W listopadzie miałam kolejny raz przyjemność uczestniczenia w spotkaniu z firmą Realac gdzie została przedstawiona nam najnowsza kolekcja lakierów hybrydowych Glamorous oraz ozdoby Diamond 2 effect które są idealne do stylizacji w tym okresie.



W skład zimowo- karnawałowej kolekcji wchodzi:

#30 Golden Fish Złoto z pięknymi drobinkami, lubię tego typu lakiery ze względu na to, że wystarczy pomalować nim jednego paznokcia i już stylizacja jest ciekawsza.
#34 Silver Star Miałam srebro z innej firmy i nie kryło tak dobrze jak ten lakier. Uwielbiam i na pewno będę używać całym rokiem jako akcent.
#64 Lucky Kiss Kolor fajny ale nie dla mnie. No chyba, że skuszę się na niego wiosną lub latem, wtedy prędzej nosze takie kolory
#18 Jade Bardzo mi się podoba, lubie takie nieoczywiste odcienie. 
#77 Take Me Blue Klasyczny niebieski, idealny do zdobień zimowych
#98 Don't Stop The Music Cudowny, granatowy odcień z błyszczącymi drobinkami. 
#15 Magnetism ten kolor wystąpił już w letniej kolekcji. Obecnie mam go na paznokciach.



Dodatkowo otrzymałyśmy ozdoby Diamond 2 Effect dzięki którym mogłyśmy pokombinować ze zdobieniami w połączeniu z kolekcją Glamorous. Tak prezentują się moje stylizacje:



A tutaj chciałam Wam pokazać wzornik wykonany przez Panie Stylistki. Chciałabym potrafić tak jak one ozdabiać paznokcie.


Tak prezentują się wszystkie kolory odzób Diamond 2 effect:


Dodatkowo otzymałyśmy urocze pompony oraz płatki i sól do kąpieli. 


Podoba Wam się kolekcja zimowa? Jaki kolor najbardziej? 

4 komentarze: