07 października 2017

Realac - Bloggers Choice Nudes Collection i Femme Fatale

Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie, mogliście zaobserwować że niedawno byłam na spotkaniu zorganizowanym przez markę Realac gdzie poznałam jesienną kolekcję lakierów hybrydowych Femme Fatale. Dodatkowo czekała na nas niespodzianka w postaci kolekcji stworzonej po rozmowach z nami- blogerkami. Chciałabym pokazać Wam dzisiaj dwie kolekcje oraz przykładowe stylizacje z ich wykorzystaniem.




Ciemne, typowo jesienne kolory, które współgrają ze sobą w praktycznie każdej kombinacji kolorystycznej:

#96 Femme Fatale
#26 Control
#19 Cerulean
#57 Claret
#21 Castle Gate
#82 Dark Sapphire




Kolor #19 jest zdecydowanie moim faworytem.





Mimo, że kolekcja jest świetna ,kolory są przepiękne to  muszą jeszcze poczekać z miesiąc do kolejnej stylizacji ze względu na mój okres ślubny na który idealna jest:







Kolekcja na spotkaniu z marką Realac była kompletną niespodzianką, nie miałyśmy pojęcia, że coś takiego powstanie. Muszę przyznać, że na początku byłam pełna zachwytu aby po chwili być pełna obaw, czy poradzę sobie z tymi kolorami i czy w ogóle będą dla mnie bo nigdy nie używałam tak stonowanych kolorów ale jak zrobiłam swoją pierwszą stylizację którą zaraz zobaczycie to przepadłam. 

#05 Parfait
#41 Lost By Blush
#42 Thinking of You
#43 Miss Sweety
#83 Nude Champagne
#85 Late Macchiato







Na paznokciu palca serdecznego znajduje się kolor #83 a na pozostałych #85. Wzór wykonałam za pomocą stempla nakładając najpierw czarnym lakierem wzór gałązek, następnie trochę inne gałązki kolorem srebrnym.



Kolekcje są tak udane, że ciężko się zdecydować na jakikolwiek kolor w pojedynkę. Dodatkowo chciałabym też wspomnieć o kryciu- przy jednej jak i drugiej kolekcji każdy kolor ma pełne krycie już po dwóch warstwach. 

Które kolory najbardziej przypadły Wam do gustu? 

3 komentarze:

  1. Prześliczne kolory :) Te ciemniejsze są idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jesienna jest wspaniała, totalnie moje kolory. Nude też zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń