16 kwietnia 2017

Vianek- Nawilżający krem pod oczy

Jedne kobiety używają, dla innych wydaje się być zbędny. Ja w codziennej pielęgnacji nie odpuszczam sobie kremu pod oczy i chciałabym Wam przedstawić produkt, który praktycznie już zużyłam. A czy kupiłam kolejne opakowanie? O tym za chwilę.

Pierwsze co bardzo mi się spodobało, to wygodne opakowanie, aplikatory z pompką bardzo lubię bo są higieniczne i pozwalają wydobyć odpowiadającą nam ilość produktu. Produkt ma nietłustą, lekką konsystencję, jest trochę za bardzo lejący- mógłby być gęstszy. Krem mimo wszystko jest dość wydajny. 


Krem pod oczy używam prawie zawsze na noc ale na dzień, pod makijaż lepiej się spisze. Na noc potrzebuję trochę bardziej treściwego produktu.  Używając go pod makijaż nie roluje się. 
Po tym produkcie moja skóra jest nawilżona, gładka. Produkt w żaden sposób nie podrażnił mi skóry wokół oczu. 


Krem polecam zdecydowanie ale do stosowania na dzień, chyba że nie potrzebujecie niczego więcej niż nawilżenia skóry wokół oczu. Produkt spełnia moje oczekiwania dlatego na pewno do niego jeszcze wrócę. 

1 komentarz: