19 października 2016

Rossmann -49% na produkty do ust. Co warto kupić?

      Na pewno już wiecie, że kolejny raz wystartowała promocja -49% na produkty do makijażu. Od dnia dzisiejszego do najbliższej środy, obowiązuje oferta na pomadki, lakiery oraz inne produkty do pielęgnacji paznokci. Jeszcze nie wspominałam o tym, że robię sobie paznokcie hybrydowe dlatego też, nie skorzystam z promocji na lakiery do paznokci ale w przyszłości postaram się napisać coś więcej o moim nowym "hobby" :)
Jeżeli chodzi o produkty do ust, chciałabym przestawić Wam moją listę produktów, które mam zamiar kupić na obecnej promocji.


Bourjois Color Boost, pomadki w kredce 
     Bardzo lubię produkty Bourjois a w szczególności tusze do rzęś ale przyznaje szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam żadnych pomadek z tej firmy. Dlatego też postanowiłam to naprawić i zdecydować się na 3 kolory, wybór padł na nr 1, 2 oraz 6. Bardzo lubię pomadki w kredce, po za tym słyszałam wiele pozytywnych opinii o nich i na pewno po przetestowaniu ich podzielę się z Wami swoją opinią. 

Maybelline Color Sensational, szminka 
     Już na poprzedniej promocji upatrzyłam sobie tą szminkę w przepięknym  kolorze nr 148 ale przeoczyłam akurat kiedy oferta była dostępna. Tym razem sobie nie odpuszczę i myślę, że spiszę się na co dzień.

Carmex, ochronny balsam do ust, Tropical
      Standardowo, przy każdej promocji w Rossmannie muszę zaopatrzyć się w balsam Carmex, to jest nieodłączna część zakupów. Tym razem wybór padł na wersję tropikalną ponieważ jeszcze jej nie próbowałam a jestem przekonana, że mnie nie zawiedzie tak samo jak pozostałe wersje. 

Lista nie jest zbyt długa na ten tydzień ale to dopiero początek, z kolejnymi tygodniami będzie więcej ciekawych produktów do kupienia na kolejnych częściach promocji.
          
 Może jest coś co mogłybyście mi polecić do zakupienia na obecnie trwającej promocji? 

1 komentarz:

  1. Ja z Maybelline chciałam kupić jakaś szminkę z tej serii matowej, jednak był bardzo mały wybór kolorów :( Za to skusiłam się na pomadkę od Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń