03 marca 2018

Maybe Beauty Charytatywnie- spotkanie Blogerek

Parę tygodni temu miałam przyjemność po raz pierwszy uczestniczyć w spotkaniu Maybe Beauty. Spotkanie miało charakter charytatywny z czego się przeogromnie cieszę. 




Spotkałam się z 7 dziewczynami w Gdyńskiej restauracji Vertigo , która zrobiła na mnie ogromne wrażenie wystrojem. Na ścianach restauracji wiszą przeróżne zdjęcia z autografami aktorów z całego świata. Są prawdziwe, serio! 



Celem spotkania było zebranie karmy dla kotów oraz środków finansowych dla Domu Tymczasowego dla kotów Kitek w Gdyni. Każda z nas dorzuciła coś do wspólnego celu i udało nam się zebrać trochę gotówki oraz pożywienie i środki czystości dla tych zwierzątek. Mam nadzieję, że chociaż trochę udało nam się pomóc.

Jeżeli macie ochotę pomóc to TUTAJ macie link do zrzutki.



Chciałabym się jeszcze pochwalić zestawem od Biolonica który udało mi się wylicytować chociaż nie było łatwo:



W spotkaniu udział wzięły:

Kasia sklerotyczka.pl
Monika mymixoflife.blogspot.com

Dorota codziennosckobiety.blogspot.com
Karolina bardziejmilo.pl
Monika mamazrozowatorebka.blogspot.com
Joanna madebygigi.blogspot.com
Magdalena curlymadeleine.pl



Jako, że spotkanie było bardzo interesujące, tematów do rozmów nie brakowało, nie zrobiłam zbyt wiele zdjęć ale na szczęście niektóre z dziewczyn o nich nie zapomniały i teraz mogłam Wam podzielić się mini relacją. 

Dziewczyny, dzięki! I do zobaczenia! 



3 komentarze: